donderdag 30 december 2010

OP ONS!!!!

Omdat het bijna 2011 is en ik niet houd van afscheid, besluit ik dit jaar om meer van hetzelfde te willen. Voor mij graag meer (of minstens evenveel):
1.      Onbezorgd een academisch kwartier te laat komen
2.      Verdwalen in Brussel
3.      Marginale café’tjes met veel roddels
4.      Roste vriendinnen
5.      Net-niet-overreden worden
6.      Doordat alle treinen met vertraging rijden, de trein halen
7.      Afrikaanse onbekenden die me aanmanen “less to ‘zagen’, more to relax”
8.      Ontdekkingen in de wondere wereld der journalistiek
9.      Kakapampers van neefjes  
10. DVD’tjes voor het slapengaan
11. Knappe verkopers in de Delhaize
12. Zee- en stadslucht (liefst gecombineerd met nummer 9)
En jullie wens ik:
-        Oren die je kunt afzetten bij de kapper
-        Een pot punaises wanneer je ze nodig hebt
-        Een beurt met de Harry-Potter-verdwijnmantel (en ook een beurt met the master himself, als je wilt)
-        Een weddenschap voor een pintje (of 24), die je wint
-        Dat slowen opnieuw ‘hot’ wordt
-        Sneeuw zonder overlast
-        Een groeischeut (met uitzondering van Stijn)
-        Minder beschimmelde melk in de frigo
-        Gratis flosdraad
-        Hondenliefde
-        Een racistische opmerking omdat je een Vlaming bent
-        Een onbekende die je ‘poket’ op facebook
-        Meer vitamientjes
-        Even knappe buren als de mijne
-        Inspirerende gedachten voor het slapengaan en een stylo om ze neer te schrijven
-        Een frisdrankenautomaat die je niet alleen je blikje geeft, maar ook je favoriete deuntje
-        Een moment waarop iemand betekenisvol zegt ‘Alles komt goed!’
-        Minder prikkende etiketjes in je kleren
-        Eén dag mijn persoonlijke held zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten